Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Metapure 2 kg 50% - forum
 
Danes je Sr okt 16, 2019 05:59

Prehrana - telesna maščoba in holesterol

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

alien222

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: Sr maj 14, 2014 17:24

Odgovor Če avg 01, 2019 17:42

Prehrana - telesna maščoba in holesterol

Zdravo,

sem nekaj čez 30, visok 178, teža trenutno okrog 71.

Sem športno aktiven (4*teden konkreten trening v fitnesu, vsak dan vožnja s kolesom v službo (cca. 25 minut v eno smer), za vikend dodatno še kaj kolesa, plavanje, hoja v hrib), v zadnjem času sem izgubil 2-3 kg teže.

Pred nekaj meseci sem imel priložnost se stehtati na eni tehtnici, ki pokaže poleg telesne teže tudi % maščobe, mišic, ipd. in me je presenetil visok % maščobe, okrog 17,5%. Od takrat, kot sem rekel sem še dodatno izgubil 2-3 kg in dobil novo (dražjo tehtnico), ki pa trenutno kaže okrog 19,3% telesne maščobe (predvsem visoka se mi zdi visceralna maščoba, ki je čez dan 10 in zjutraj 9%). Predpostavljal sem, da so meritve pač napačne in da bolj od samih % bom spremljal spremembe. Pred dnevi sem bil na službenem zdravniškem pregledu in pri raziskavah krvi so mi prvič odkrili povišan holesterol (6 mmol/L), zdaj se pa bojim, da sta povišan holesterol in "glede na meritve domače tehtnice" visok % visceralne maščobe povezana.

Zanima me, če lahko s prehrano poskusim izboljšati trenutne rezultate (znižati delež holesterola v krvi in delež visceralne maščobe). Trenutno je moja prehrana precej bogata z beljakovinami, saj poleg 2*2 merici wheya na dan pojem še veliko mesa (predvsem piščanca), skute (polnomastna, kakšen dan tudi 0,5kg), jajc (max. 6 na dan), jogurta (max 0,5l, polnomasten). Kalorični vnos je trenutno nekje okrog dnevnih potreb oziroma par 100 kcal manj (počasna izguba teže).

Moja konkretna vprašanja:
Ali je bolje, da preidem na lahke variante mlečnih izdelkov?
Ali je potem smiselno mlečne maščobe nadomeščati z rastlinskimi maščobami (lešniki, orehi, ipd...)?
Ali je smiselno poskusiti z omega 3 dodatkom k prehrani + tedensko večkrat piščanca zamenjati za ribo?
Ali je smiselno znižati vnos beljakovin (s čim jih potem nadomestiti?)?
Ali naj poskusim s čim popolnoma drugim?

Ali pa je vse preprosto posledica sprememb zaradi "staranja" telesa in prehrana nima pomembnega vpliva na vse skupaj?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63848

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe avg 02, 2019 08:22

Re: Prehrana - telesna maščoba in holesterol

a. tehtnice za merjenje sestave so popolnoma nenatančne. tudi relativne primerjave v času so zelo vprašljive. posebaj če spreminjaš prehrano ali pa greš na dieto..
b. trudi se znižati inzulinsko rezistenco in trigliceride. na holester pozabi ker je v telesu nujen. ena največjih bedarij sodobnega časa..


Moja konkretna vprašanja:
Ali je bolje, da preidem na lahke variante mlečnih izdelkov? PO MOJE NE. VSEKAKOR PA ZMANJŠAJ MLEČNE KER VPLIVAJO NA INZULIN..
Ali je potem smiselno mlečne maščobe nadomeščati z rastlinskimi maščobami (lešniki, orehi, ipd...)? NIKAKOR. MLEČNE SMATRAJ KOT VIR BELJAKOVIN IN NAMESTO NJIH UZIVAJ MESO, RIBE, JAJCA... MASCOBE PA OLIVCA, MASLO, LESNIKE ITD.. ČE ZELIS ZNIZATI TRIGLICERIDE MININIZIRAJ VNOS OH
Ali je smiselno poskusiti z omega 3 dodatkom k prehrani + tedensko večkrat piščanca zamenjati za ribo? PRVO DA, DRUGO NE RABIS
Ali je smiselno znižati vnos beljakovin (s čim jih potem nadomestiti?)? BELJAKOVINE SO ESENCIALNE IN TI CELO POMAGAJO HUJSAT
Ali naj poskusim s čim popolnoma drugim? PRAVILNO LCHF PREHRANO
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

alien222

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: Sr maj 14, 2014 17:24

Odgovor Pe avg 02, 2019 08:57

Re: Prehrana - telesna maščoba in holesterol

Zdravo, hvala za odgovor. Naslednjega pa ne razumem natančno:

Ali je bolje, da preidem na lahke variante mlečnih izdelkov? PO MOJE NE. VSEKAKOR PA ZMANJŠAJ MLEČNE KER VPLIVAJO NA INZULIN..


Ali naj potem znižam vnos beljakovin ali maščob iz mlečnih virov?
Če moram znižati vnos beljakovin iz mlečnih virov, potem je po mojem razumevanju najbolj smiselno, da zamenjam whey dodatke z npr. sojinimi.
Če moram znižati vnos maščob iz mlečnih virov, potem je po mojem razumevanju najbolj smiselno, da preidem na lahke variante (skuta, jogurt, ipd.).
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63848

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe avg 02, 2019 09:56

Re: Prehrana - telesna maščoba in holesterol

top beljakovinski viri: jajca, meso, riba in občasno sir in kazein
Če intenzivno treniraš lahko nekaj wheya po treningu. preko dne pa definitvno ne če maš uničen sistem
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Splošno o prehrani

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Komplet knjig Bemumast
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.