Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
Danes je Pe nov 15, 2019 03:35

Ženske vaje brez uteži

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

paprika

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Če jul 09, 2015 21:57

Odgovor Če jul 09, 2015 22:03

Ženske vaje brez uteži

Živjo :)

Moja punca trenira cheerleading. Njena teža pa gre na dol, pa že tako nima velik kil. Pa me zanima če se kdo mal bl spozna kašne vaje nej dela med počitncami doma ker si je to zaželela. Sem iskal po youtubu kar dost pa tudi našel kaj :) samo me zanima če se kdo tukaj bolj spozna. Zdej seveda treningov ni do sept. :) Je pa na youtubu večina cardio vaj, mislm pa da to ne rabi če bi rada pridobila na mišicah in masi :D ? hvala že vnaprej za odgovor. Če kdo kej ve nej napiše, alpa pozna dober posnetk na youtubu prlep :)

Lep dan še naprej :)
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Če jul 09, 2015 22:47

Re: Ženske vaje brez uteži

Hm, ne vem, koliko lahko delaš na masi, če ne dviguješ uteži? To bo znal Gašper svetovat. :) Za cheer pa verjetno pridejo prav kakšni počepi, da bo dvigovanje lažje. Vsi možni planki in vaje za cel hrbet. A je baza? Povej, kaj dela, bom lažje dala kakšen nasvet.
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

paprika

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Če jul 09, 2015 21:57

Odgovor Če jul 09, 2015 23:10

Re: Ženske vaje brez uteži

Ja se mi je zdelo ja :/ . ubistvu je flyrka. Tko d pride prov moc po celem telesu :) tudi v rokah za kasne stoje v stuntih. Zdej nevem kolk se spoznate na to ampak ocitno nekej se :D.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 464

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Pe jul 10, 2015 09:21

Re: Ženske vaje brez uteži

Ma ja, sem trenirala ene 10 let ... :) Je pa res, da nisem nikoli posebej delala nobenih vaj za moč - velika napaka z moje strani, ker bi bilo drugače veliko lažje. Prav ji bodo prišle vse vaje za celo telo, važno da ma močne trebušne in hrbtne, da bo lahko lovila ravnotežje tudi v stojah. Za premete tudi odriv iz ram ... Vadiš nekako tako, da narediš stojo, potem pa se z ramami odrineš od tal in greš nazaj na noge v začetni položaj. Ne vem, če sem to prav razložila, ampak cilj je, da pridobiš nekaj moči, ki ti bo koristila pri vezavah premetov (al rondatov) v salte ipd. Sklece v stoji tudi. Spotaj jo! :)

Za salte dvig nog v vesi. Čim hitreje jih lahko dela, tem boljše. Najprej začneš s skrčenimi nogami, če je prelahko, pa z iztegnjenimi.
Potem za npr. sponge in toss-to-hands bi bilo fajn, če trenira tricepse, ker se bo veliiik lažje odrivala gor pa drugim bo olajšala delo. Recimo skleki na klopci.

Zdej za notranje stegenske učvrstit bi bil najbolj primeren fitnes, IMO. Tako bodo na najbolj enostaven način postale dovolj močne. Mogoče pa bi kakšen stranski plank prišel prav pri tem, ne vem. :) Pa skoki vstran/levo-desno tako, da vedno stojiš le na eni nogi.



Nožni biceps za skoke. Navadni počepi, mrtvi dvig ... Več vaj tukaj na Maxximumu. Za ravnotežje še počepi na polžogi (tista stvar z ravnim trdnim dnom na eni strani, druga polovica je kot žoga), za začetek ob ripstolu ali ograji, da se slučajno ne prevrže.

V glavnem, najlažje bi bilo vse to delat v fitnesu, ker je tam več ročk in vsega ostalega, s čimer si lahko pomaga. Ne vem, kako močna je zdaj, ampak recimo da trenira s 5 kg ročkami. Za nekaj časa ji bo to povsem dovolj, samo potem bo mogoče postalo premalo. Kakorkoli, upam, da sem vsaj malo pomagala.
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

AlesBPTeam

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 6

Pridružen: Ne jun 07, 2015 18:04

Kraj: Maribor

Odgovor To avg 11, 2015 16:41

Re: Ženske vaje brez uteži

Hello, načeloma je tako, da za pridobivanje mase potrebuje vsekakor pre-obremenitev in ne le obremenitev. To se lahko, kolk sklepam iz napisanega, pri njej da doseči z vajami na osnovi lastne teže (LT). Zadnje stegenske mišice, biceps femoris in semitendinosus, bosta morala biti dovolj močna za vse doskoke, med tem, ko za odskok potrebuje bolj kvadriceps. Tukaj bo v začetku bolj pomembno izvajati vaje pravilno kot pa ne vem kakšne preobremenitve. Kasnej bi bolj priporočal počep z obremenitvijo spredaj (goblet squat) s kakšnim kettlebellom, ročko ali čem podobnim kar se najde doma.

Za krepitev trupa podobno, najprej vzpostavitev dobre kontrakcije v mišicah, ki morajo opraviti svojo nalogo, kontrola mišice torej, potem pa overload.
Če bo delala kr nekaj bo tud rezultat kr nekaj. Reverse crunch s kontroliranim spustom bi bil dober za začetek (angleška imena pišem, ker boš lažje našel na youtube). Hanging leg raise bi bil malo previden, ker bi si upal trdit, da bo dvigovala na koncu bolj s hip flexorji kot trebušnimi in bo s tem naredila trening zadnjih stegenskih mišic in ritnih praktično mission impossible.

Če želi me lahko kontaktira direktno in vidimo kaj se lahko nardi doma.

Lp Aleš
Aleš Potrč
-------------------------------------------
FIT Tovarna
http://www.fittovarna.com
https://www.facebook.com/fittovarna

Vrni se na Vadba za moč in eksplozivnost

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Crush Bar FORUM Maxx Burner
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.