Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Danes je Sr okt 16, 2019 06:34

Ni napredka

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

str0nix

Pleničar

Vnosov: 17

Pridružen: Pe avg 27, 2010 23:53

Odgovor To avg 31, 2010 19:00

Ni napredka

/
Zadnjič spremenil str0nix, dne Ne nov 11, 2012 23:56, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

CableGuy

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 167

Pridružen: Pe jun 11, 2010 19:09

Odgovor To avg 31, 2010 20:28

Re: Ni napredka

Ogrevalnega teka jaz osebno nebi imel, ker z tem porabiš energijo.
Sendvič NE, kruh NE, vaflji tudi pomoje NE. To zdaj na hitro.
Trebušne max. 2x tedensko pa to ne pomeni, da če delaš v pon. da lahko v tor. spet.
<< x

Rudi666

Pleničar

Vnosov: 55

Pridružen: Sr mar 10, 2010 13:04

Odgovor To avg 31, 2010 20:45

Re: Ni napredka

Takoj po fitnesu mej trdi obrok brez maščob se pravi kake testenine(polnozrnate) al pa riž s tuno/piščancem/morskimi sadeži pač karkoli ma kvalitetne beljakovine. Riževih vafljev kot je že rekel ne rabiš pa tut tist tek max 5 min mogoč da se mal telo segreje na hitr. Drgač pa reku si da maš treninge od ponedeljka do petka upam da ne usak dan kr s tem pretiravaš probi met 3-4 na tedn pa poskus si na 3 treninge razdelit po 2 mišici usaj moje mnenje :)
<< x

str0nix

Pleničar

Vnosov: 17

Pridružen: Pe avg 27, 2010 23:53

Odgovor To avg 31, 2010 21:41

Re: Ni napredka

/
Zadnjič spremenil str0nix, dne Ne nov 11, 2012 23:56, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

alesl

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Če avg 19, 2010 09:28

Kraj: Kranj

Odgovor Sr okt 27, 2010 16:41

Re: Ni napredka

Na masi si pa hujsas -> premalo jes. Za zajtrk pojes 70g ovsenih kosmicev?? ... Ce zelis dobiti na masi, moras jest, jest, jest ...
Namesto da delas split trening delaj copmound vaje (dela vec misic naenkrat): pocep, dvig na drogu, mrtvi dvig, dipsi, potisk s prsi, stojeci potisk nad glavo, obratno veslanje, ... Treniraj 3 krat tedensko. Rep count mej od 6-10. Spi vsaj 9-10 ur. Ce po dveh mesecih ne bo napredka, potem pojdi trenirat balet :)
<< x

sanjaa

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 16

Pridružen: Ne okt 17, 2010 16:26

Odgovor Sr okt 27, 2010 19:22

Re: Ni napredka

koliko časa pa opravlaš trening? dnevno mislim?
<< x

THeOne

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1961

Pridružen: Sr dec 03, 2003 21:45

Kraj: Ptuj

Odgovor Sr okt 27, 2010 20:11

Re: Ni napredka

str0nix je napisal/-a:Star sem 16 let, pred nekaj meseci sem tehtal 86kg pri 183 centimetrih.
Sedaj sem shujšal na 69kg.

Nekje 14 dni sem na mišični masi in v tem času sem samo izgubil 1 kilogram ter (po meritvah tehtnice v fitnesu) malček pridobil na maščobi in izgubil na mišični masi.

Jedilnik je teh 14 dni zgledal nekako takole:

Zajtrk: 70g ovsenih kosmičev + nekaj mletih orehov + 20g Whey + 3dcl mleka + 2 kapsuli Omega3
Malica: Riževi vaflji + arašidovo maslo + kos sadja ( sedaj ko bo šola.. sendvič verjetno ni najbolj priporočljiv, glede na to da je tisto bela štručka in neka suha salama notri?) raje ne senvič...če že pa naj bo z rženim kruhom in pustimi pišč. prsi
Kosilo: Piščančje ali puranje meso + krompir/riž + 2 čajni žlički arašidovega masla ( vem da mi manjka zelenjava :S)
Malica: Tuna + kruh ( malo, toliko da lahko pojem tuno )+ 20g Whey z mlekom ( je bolje z vodo?) DA..bolje je z vodo, še posebej če je pred treningom, zaradi boljše absorbcije
Fitnes nekje uro do uro pa pol. tudi med treningom lahko piješ kakšne tekoče OH, npr. cedevito, malto, sladkor...
Takoj po treningu 30g Whey. (Vem, da mi manjka malo OH ali pač ne?) tukaj sigurno lahko dodaš nekaj tekočih OH (malto, sladkor)
Večerja: 2 jajci + 2 kapsuli Omega3 ( Bi bilo bolje 1 celo jajce + 1 beljak?) 2 celi jajci + 2 beljaka + nekaj počasnih OH (kosmiči, rženi kruh, sadje..)

Če imaš prostor, daj še en trdi obrok z OH-ji (riž, gris, polenta,....)cca 1 uro za treningom

Trening:
Dan 1:
10-15 min rahlega ogrevalnega teka
Trebuh ( trebušne na nekakšni klopi + trebušne na žogi )
Hrbet
Triceps
Noge

(za vsako 3 vaje, 3 serije po 10 ponovitev)

Dan 2:
10-15 min rahlega ogrevalnega teka
Trebuh ( isto kot dan 1)
Prsa
Biceps
Rame


Treningi od ponedeljka do petka ter ob nedeljah.
˝Trener˝ v fitnesu, pač tisti, ki tam dela, je rekel da se po 14 dneh naj še ne bi poznalo. Po drugi strani, pa nekateri, ki gredo na mišično maso že po 1 tednu vidjo rezultate, ali se mogoče motim?

Sedaj sem nameraval biti do spomladi na mišični masi, potem pa definicija.
Zanima me, kaj delam narobe oz. kaj lahko izboljšam..


ne rabiš ogrevalnega teka, razen mogoče 5min kolesa pred treningom nog.
<< x

zuzek1

Pleničar

Vnosov: 39

Pridružen: Sr avg 11, 2010 19:14

Odgovor Če okt 28, 2010 21:36

Re: Ni napredka

Pozdravljeni!
Imama vprašanje' Dva meseca delam na mišični masi pa mi kilogrami nihajo in to za 2 kg gor dol ali je to kaj narobe ??
LP Fredi!
<< x

THeOne

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1961

Pridružen: Sr dec 03, 2003 21:45

Kraj: Ptuj

Odgovor Če okt 28, 2010 22:36

Re: Ni napredka

voda...ni nič narobe, ampak očitno ne napreduješ kaj dosti. Kg bi vseeno moralo dolgoročno malo naraščati
<< x

mulc

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1899

Pridružen: Če mar 06, 2008 17:26

Odgovor Ne okt 31, 2010 20:47

Re: Ni napredka

Dodaj nekaj hidratov
<< x

zuzek1

Pleničar

Vnosov: 39

Pridružen: Sr avg 11, 2010 19:14

Odgovor Po nov 01, 2010 11:48

Re: Ni napredka

Hvala za mnenja pred začetkom sem imel 80 kg sedaj jih imam 84kg tako da mislim da je nek napredek moti me samo to nihanje in zalivanje v trebuhu ali priporočate kak dober jedilnik? pa še to visok sem 185 cm star 40 let treniram 3.krat tedensko.
LP FREDI!

Vrni se na Prehrana in pridobivanje mišic

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Yamamoto -30% FORUM
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.