Stran 1 od 1

Jedilnik

OdgovorObjavljeno: Ne okt 06, 2013 15:26
Napisal/-a sannn
Torej, ker se kilogrami kar kopičijo in me je bilo to poletje prvič sram iti na plažo, moram glede tega nekaj storiti. Star sem 16 let in sem lani (nekje istega meseca kot zdaj) pustil košarko ter si vzel malo več časa za šolo in sebe. Kaj hitro sem ugotovil, da to vodi samo k lenarjenju in da bi bilo potrebno nekaj storiti, ampak storil nisem ničesar. Sedaj pa bi se spet rad spravil na pravo pot in stvar začel z sledečim jedilnikom ter 45 min teka na dan + fitnes.

JEDILNIK:
Zajtrk: Koruzni kosmiči (mogoče dodatek)

Malica: Navaden jogurt in jabolko

Kosilo: (kosila si ne pripravljam sam, je pa vedno doma pripravljeno) V večini je za kosilo goveja juha z rezanci, meso in pa neka priloga.

Malica: Sadje (jabolko, hruška ali kaj drugega) (tudi tukaj mogoče dodatek)

Večerja: Omleta iz jajc

Proteine sem kupil pred nekaj meseci kot super nasvet prijatelja in od takrat sedijo v kuhinjskem predalu, mogoče je čas da se jih dotaknem?
Nekako sem imel v glavi, da bi jedel, do občutka sitosti, saj sem še mlad in bi še mogoče rad malo zrastel. Drugače pa imam 180cm in 81 kg.

EDIT Admina: Prosim upoštevaj pravila foruma, hvala.

Re: Jedilnik

OdgovorObjavljeno: Po okt 07, 2013 18:49
Napisal/-a Grom
Beljakovine imej v vsakem obroku. Če ne iz hrane potem lahko iz teh proteinov

Re: Jedilnik

OdgovorObjavljeno: Po okt 07, 2013 19:53
Napisal/-a sannn
Najlepša hvala :)