Odgovor To feb 18, 2020 14:24

hormonski odziv

Pozdravljeni!

V fitnesu sicer treniram že nekaj časa in se ne bi štel ravno za začetnika, a vendar so bili moji treningi čez leta nekonsistentni, in vecinokrat kar improvizirani brez nekega konkretnega programa, da bi lahko beležil napredek na vseh vajah ali sploh ukljucil vse vaje. Vseeno sem pridobil precej mišične mase, in postal precej močnejši, vendar menim da bi z boljšim treningom lahko dosegel bistveno več.

Letos sem se odlocil za strikten in resen pristop. Trenutno sledim enemu X programu (AX2 - athlean x) ki sem ga naročil prek spleta, da pridem v formo, po nekaj mesecih brez treninga in tednu gripe. Kmalu bom zaključil ta program in za naprej bi si rad sestavil program ki mi bo res ustrezal (fizično in časovno) in bo kar se le da efektiven.

Zato pišem ta "post" da se poznimam o določenih stvareh ki mi se niso čisto jasne.

Do sedaj sem večinoma prakticiral PUSH PULL LEGS program, trening 6x na teden (večinokrat sem spustil zadnji dan, noge, na soboto priznam.)
ta stil programa, kar se tiče usakega dneva posebej ustreza, saj lahko končam trening v uri max uri in pol.

Po pogovoru s trenerjem in raziskovanju po spletu sem zasledil, da utegne biti kombinacija več mišičnih skupin, še posebno zgornji in spodnji bolj efektivno zaradi HORMONSKEGA ODZIVA. sedaj pa me zanima kolikšno vlogo igra hormonski odziv, če bi recimo treniral po programu PUSH/PULL torej usi gibi ki predstavljajo vlek v enem dnevu in usi gibi ki predstavljajo potisk v drugem denvu vsak trening 2x na teden in tako dobim 4 dnevni split.
Tako bi imel več dni počitka kar je kolikor mi je znano sploh za hipertrofijo in moč bolje. Zanima me pa predvsem koliko se pozna razlika, zgolj iz vidika da treniram mišiče iz celega telesa (ne use) v enem dnevu. Je napredek večji v tem primeru zgolj nekaj% ali precej več in bo se razlika precej poznala.

Če se ta razlika precej pozna in je očitna bi nadaljeval z vprašanjem: ali je nujno trenirati recimo; prsa rame triceps kvadriceps in meča ali bi se isti efekt recimo poznal že samo pri treningu za prsa in trebušne mišice.

Namreč za naslednji Program, pri katerem bi se rad osredotočil na hipertrofijo in moč se ne morem odločiti ali ubrati spet priljibljen PUSH PULL LEGS, (6x/w) katerega je možno zaslediti na vsaki drugi spletni strani (in yt videotu), ali bi ubral zgoraj omenjen PUSH/PULL pristop (4x/w) ali bi delal po programu ki sem ga na eni spletni strani našel opredeljenega kot "stil programa ki res deluje" 1. Prsa + ABS 2. Hrbet + meča 3. Rame + ABS 4. Noge 5. UPPER body+ABS?

Seveda bi pri vseh programih imel isti tedenski volumen in intenziteto (60-180 ponovitev za usako mišično grupo pri 60-80% 1RM)

Hvaležen bom za vsak odgovor ali mnenje na to temo.

Andrej